Snap ar putea relansa o linie de ochelari de soare video după lansarea produsului original de acum doi ani, care a condus la o pierdere de 40 de milioane de dolari (£ 28m). O depunere a Comisiei Federale a Comunicațiilor de Comunicații (FCC) arată că Snap, dezvoltatorul aplicației video și de mesagerie foto Snapchat, lucrează la o „cameră video portabilă” descrisă ca model din a doua generație.

Este așteptată a doua versiune a ochelarilor Spectacle

Hardware-ul este de așteptat să fie o a doua versiune a produsului Snapchat Spectacle, lansat pentru prima dată în 2016. Snaps Spectacles reprezintă un set de ochelari de soare colorați care pot fi utilizați pentru a filma clipuri video de 10 secunde, care sunt apoi încărcate în Snapchat. Acestea au fost lansate în SUA în urmă cu doi ani și au apărut în Marea Britanie anul trecut, costând 130 de lire sterline.

Utilizatorii ating un buton de pe partea laterală a ochelarilor video, ceea ce le permite să filmeze un clip scurt pentru a îl putea încărca pe telefonul smartphone pe aplicația Snapchat. Lansarea inițială a produsului a fost un flop, iar compania din California a fost forțată scoată articolele nevândute. Ochelarii au fost primul hardware care a fost lansat de Snap, care a vândut 150.000 de produse în primul său an.

În ciuda zarvei media, Spectacle au venit cu un preț ridicat și o relativă lipsă de disponibilitate în magazinele de masă. Spectacolele au fost promovate numai în Marea Britanie prin magazinele pop-up și pe un site dedicat.

Șeful executivului Evan Spiegel a declarat anterior că hardware-ul va fi o parte importantă a viitorului companiilor. Snap, care a plutit anul trecut, pentru o valoare de 24 miliarde de dolari, a petrecut primele luni ale anului 2018 prin a scoate peste 100 de angajați. Prețul său de acțiuni a scăzut cu aproximativ un trimestru din februarie, când a înregistrat venituri de 285,7 milioane de dolari pentru ultimele trei luni ale anului 2017. Snapchat ar putea include capabilități de realitate augmentate în noua sa versiune a ochelarilor, care ar vedea imagini virtuale impuse peste lumea reală, potrivit unui raport din site-ul de știri american Cheddar. Realitatea augmentată a fost îmbrățișată de companii precum Apple și Samsung și este văzută ca o zonă de creștere majoră pentru companiile de tehnologie și dezvoltatorii de aplicații.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.