Amazon restricționează utilizatorii să posteze recenzii ale noii cărți a fostului director al FBI James Comey, ”A Higher Loyalty: Truth, Lies, and Leadership”, cu excepția cazului în care aceasta a fost cumpărată prin intermediul comerciantului cu amănuntul.

Deadline a observat această problemă, arătând că există restricții pentru edițiile tipărite și edițiile Kindle și că unele recenzii cu un rating scăzut ar fi putut fi, de asemenea, eliminate. O revizuire pe platforma audiobook Audible, care este deținută de Amazon, se plânge că revizuirea anterioară a utilizatorului a fost de asemenea eliminată. Barnes și Noble nu par să aibă astfel de restricții pentru recenziile sale, iar acestea includ o serie de recenzii anonime cu una și cinci stele.

Aceasta nu este prima dată când Amazon a restricționat recenzii pentru cărți de profil: compania a șters un număr de recenzii de o stea ale cărții lui Hillary Clinton „What Happened” și cartea lui Michael Wolfe ”Fire & Fury: Inside the Trump White House”, sub suspiciunea că au fost publicate de adversari. Regulile comunității Amazon afirmă că vor restricționa recenziile non-Amazon Verified Purchase pentru produse atunci când compania va detecta un „număr neobișnuit de mare de recenzii pentru un produs publicat într-o perioadă scurtă de timp”.

Această politică are sens, având în vedere cărțile de înaltă calitate pentru cifrele controversate pot deveni țintă a oponenților sau susținătorilor care doresc să afecteze evaluarea globală a cărții. Evaluarea gamingului este un lucru care se întâmplă din când în când. La începutul acestui an, un grup de pe Facebook numit „Down With Disney’s Treatment of Franchises si Fanboys” a afirmat că se află în spatele rating-urilor scăzute pentru Star Wars: The Last Jedi on Rotten Tomatoes si a planificat să efectueze o campanie similară cu bombardamentele inainte de a fi închisă de Facebook, în timp ce în 2015, următorul roman Chuck Wendig, „The Aftermath”, a fost, de asemenea, ținta revizuirilor negative asupra Amazonului.

Amplasamentul vast al lui Amazon înseamnă că, în orice caz, ar fi dificil să examinați fiecare revizuire care vine pentru a se asigura că respectă liniile directoare comunitare. În consecință, există câteva restricții de bază pentru a diminua abuzul: site-ul interzice utilizatorilor să contribuie cu recenzii false sau înșelătoare, în timp ce editorii și autorii nu au voie să cumpere recenzii la jocul sistemului. Într-adevăr, identificarea „Cumpărătorului verificat” de către Amazon este o verificare utilă a încercărilor de a juca sistemul: permite companiei să filtreze recenzii pentru cărți de profil în anumite cazuri, restricționând în același timp utilizatorii să trimită o săptămână peste cinci achiziții neconfirmate . Dar această restricție poate fi enervantă pentru cineva care a cumpărat cartea dintr-o sursă non-Amazon, dar care dorește să contribuie la un număr mai mare de comentarii pe Amazon. Probabil că vor trebui să aștepte ca această abordare să moară înainte de a-și putea posta gândurile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here