Noutati, stiri it, auto si multe alteleTopuri

Apple este pregătit să depășească numărul abonaților Spotify

Apple are acum peste 36 de milioane de abonați plătitori

La începutul acestui an, Spotify a anunțat că avea un număr de 70 de milioane de abonați plătitori, stabilindu-și locul său ca cel mai important serviciu de streaming din lume, cu Apple Music clasându-se pe locul al doilea cu 30 de milioane de abonați plătitori în septembrie anul trecut.

Serviciul Apple Music ia avans din ce în ce mai rapid

Într-un nou raport în The Wall Street Journal, se pare că Apple câștigă abonați la o rată mai mare în Statele Unite și va depăși Spotify pentru primul loc în această vară. La nivel global, Spotify rămâne deasupra, însă creșterea Apple în Statele Unite este de 5 procente pe luna, față de Spotify care are o creștere de 2 procente pe lună. SUA este cea mai mare piață de streaming muzical cu peste 30 de milioane de abonați plătitori, iar creșterea Apple definește un adversar serios pentru Spotify.

Dezvoltarea Apple este accelerată de vânzarea produselor companiei

WSJ afirmă că dezvoltarea Apple a fost alimentată în mare parte de dispozitivele sale în mâinile consumatorilor. Lansarea sistemului de difuzoare HomePod în valoare de $349 ce va avea loc săptămâna viitoare va avea o altă priză pentru clienții ce vor putea asculta muzică la acesta.

În ultimii ani, streamingul a devenit mijlocul dominant prin care oamenii consumă muzica, cu 62% din venituri provenind din servicii precum Spotify și Apple Music.

Toate acestea sunt vești bune pentru artiști și etichete de discuri, bineînțeles. Dacă fiecare abonat Apple și cea mai recentă bază de date combinată Spotify au scos prețul standard al SUA de $9.99 pe lună, cele două servicii combinate s-ar transforma într-un profit de 12,7 miliarde de dolari pe o perioadă de 12 luni.

Deținătorii de drepturi nu sunt prea încântați

Din păcate, pentru deținătorii de drepturi, nu este o veste întocmai fericită. Nu numai că diferențele teritoriale afectează foarte mult prețurile, dar Apple și Spotify au folosit recent atât pachete reduse pentru a atrage clienții în căutarea rapidă de a-și ridica bazele abonaților. Din cauza unor astfel de reduceri, MBW a descoperit vara trecută că abonatul mediu global Spotify în 2016 plătea aproximativ $5 pe lună – jumătate din costul standard de $9.99 pe lună pe care mulți oameni îl plătesc atunci când se referă la abonamentul la cerere.

Etichete

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close