Noutati, stiri it, auto si multe alteleStiinta si tehnologie

Apple Music extinde discountul pentru studenți în alte 82 de țări

Acest discount este de 50 la sută din prețul lunar obișnuit al Apple Music

Apple își extinde prețul de reducere pentru studenți Apple Music în 82 de regiuni noi până la sfârșitul lunii, inclusiv Israel, Malaezia, Filipine, Polonia, Portugalia și Taiwan, potrivit lui Rene Richtie pe iMore. Reducerea oferă 50% din prețul obișnuit la abonament.

Apple extinde în aproape toate tările acest discount

Oferta fusese deja disponibilă în SUA, Marea Britanie, Danemarca, Irlanda, Germania, Australia și Noua Zeelandă începând din 2016, dar acum Apple o extinde la „aproape toate țările în care Apple Music este disponibil”, potrivit unei declarații din un purtător de cuvânt al Apple dat Engadget. Reducerea se extinde astăzi la 79 de locații noi, iar alte trei au primit-o pe 26 februarie.

Pentru a se califica pentru stabilirea prețurilor studenților, studenții vor trebui să se înregistreze la UNiDAYS, care verifică cu colegii că un student este de fapt înscris activ (și nu, vechiul dvs. cont .edu din zilele dvs. de colegiu nu va face reducerea disponibilă). Prețul redus este disponibil timp de până la 48 de luni (sau ori de câte ori UNiDAYS recunoaște că nu mai sunteți student), după care utilizatorii vor trebui să plătească prețul integral.

Reducerile pentru studenți reprezintă o strategie Apple

La începutul acestei luni, The Wall Street Journal a raportat că serviciul de streaming al Apple a fost într-un ritm care să depășească Spotify în SUA abonați plătiți. Persoanele care cunosc ratele de abonament ale companiilor au declarat că Apple își crește abonamentele la 5% pe an în SUA față de rata de abonament de 2% a Spotify.

În timp ce Apple se apropie de Spotify pe piața internă, compania nordică menține un avantaj global puternic față de alte servicii de streaming de muzică, având de două ori mai mulți abonați la nivel mondial ca Apple. Prețul competitiv a reprezentat o mare parte din câștigurile Apple în domeniul muzicii.

Planul individual este de 9,99 USD, însă planul familial al Apple – care permitea accesul a până la 6 persoane – pentru 14,99 dolari a fost o afacere mai bună decât cea a lui Spotify, care permitea doar celor două persoane să transmită muzică într-un cont de grup.

Reducerile pentru studenți reprezintă o tactică pe care Apple și-a angajat-o de mult timp pentru a atrage clienți noi. Reducerile hardware ale companiei au fost întotdeauna populare în rândul studenților – iar reducerile la produsul software pe plan internațional ar putea spori numerele abonaților.

Etichete

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close