MobileNoutati

Au fost descoperite probleme la Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy S8 a ajuns de curand in mainile utilizatorilor, astfel incat au fost semnalate si primele probleme in legatura cu dispozitivul. Cu toate ca cei de la Samsung au adus prin intermediul S8 o serie de inovatii, problemele nu s-au putut desparti de companie, unele dintre ele afectand intru totul interactiunea cu utilizatorul.

Daca in prim plan a fost semnalat faptul ca ecranele devin rosiatice, cei de la Samsung au explicat ca aceasta asa zisa “problema” se poate fixa prin intermediul unei calibrari din Setari. Mai nou, pe forumurile online, reddit, Samsung etc, userii se plang de faptul ca Samsung Galaxy S8 nu ar mai porni dupa ce este restartat. Altii sustin ca telefonul li s-a oprit dintr-o data si nu mai porneste, iar altii au “reclamat” un bug in ceea ce priveste cardul microSD.

De asemenea, sunt si useri care se plang de faptul ca noul smartphone al celor de la Samsung trece printr-un ciclu de restartare. Mai exact, acesta se restarteaza odata la cateva minute, iar problema nu se rezolva fara o resetare din fabrica.

In urma acestor sesizari, Samsung ii invita pe utilizatori sa-si duca telefoanele la cel mai apropiat service, sa inapoieze telefonul si sa-si primeasca banii inapoi, sau sa-l inapoieze si sa primeasca unul nou. Momentan, nu se stie insa daca aceste probleme sunt reale, cel putin eu nu cred ca toate cele auzite pe forumuri se si adeveresc in realitate, existand si asa numitii troli si hateri de pe internet.

Dar, in cazul in care acestea chiar exista, este o problema imensa pentru Samsung si ar trebui sa se orienteze cat mai repede spre a gasi o rezolvare. Voi ce ziceti ? Detineti un Samsung Galaxy S8? Daca da, aveti probleme cu el ? Asteptam raspunsurile voastre in comentarii, putem discuta mai multe detalii in legatura cu telefonul acolo.

Etichete
Afișați mai multe

Articole similare

8 Comments

  1. Eu am samsungul + merge perfect si fara erori culori si altele .astea sunt probleme de marketing mai exact publicitate ….si cea proasta …(publicitatea)tot publicitate este…

  2. Eu am S8, si din pacate am fost nevoita sa il duc in service. Ca si probleme: nu recunostea amprenta si trebuia sa ii dau restart, unele poze din modul galerie prezentau multe pete verzi care persistau 2 3 secunde dupa deschiderea pozei, Submeniul App din setari, rula extrem de greu, ca si cum ar fi un telefon f vechi si incarcat, poza de la blocare ecran era foarte pixelata 2, 3 secunde dupa care isi revenea. Vorbim de un telefon scump de la care toata lumea are pretentii….

  3. Am cumparat un S8 pe data de 21.05.2017 si dupa 4 zile am constatat ca ledul de notificare nu functiona. Am mers cu telefonul la magazinul de unde l-am achizitionat sa-l schimb dar nu au vrut sa-l primeasca fara negatie din service . Tot in aceeasi zi am mers la reprezentanta Samsung din Mega Mall ( unde au un punct de verifcare )si au spus ca nu au ce sa faca pentru ca este defect si sa merg la service nu inainte sa-mi comunice ca au mai fost in aceeasi zi mai multe persoane cu aceeasi problema !!!!! ??? Pe data 29.05.2017 am constatat ca nici senzorul de amprenta nu mai functioneaza !!! In aceste conditii am sunat la ESD Service Samsung si am vorbit cu cineva de acolo sa vad cum rezolv problema sa-mi dea negatie pentru a schimba telefonul s-au sa recuperez banii si am avut surpriza sa mi se comunice ca ei sunt service si nu pot sa-mi dea negatie ei doar repara telefonul !!! Negatia o da producatorul conform spuselor celor de la ESD !!!!! SERIOSS la bani dati nu pot schimba telefonul cumparat defect ( led notificare ) si cu senzorul de amprenta care nu mai raspunde dupa 8 zile de la cumparare !!!

    1. Aceiasi problema am si eu cu ledul, nu functioneaza. Am cumparat telefonul S8 si l-am folosit un pic abia dupa 2 zile , iar dupa inca 2 zile am observat ca nu functioneaza ledul. Acum telefonul e in service la ESD , sa fiu sincer nu am probat senzorul de amprenta , chiar mai pus pe ganduri. Sunt dezamagit ca desi cumperi un telefon stricat din fabrica nu primesti altul nou sau bani inapoi ( cumparat din FLANCO , nu mai fac in viata mea greseala sa intru la ei in magazin, preturi mari fata de concurenta si angajati de santier ). Difuzorul nu se mai aude ca in primele zile ( chiar eram surprins placut ) ,acum e deranjant sunetul si se aude mai incet. Te rog lasa un mesaj daca ti-au facut telefonu si daca mai ai probleme cu el.

  4. pe 2 06 am cumparat de la flanco un s8 iar pe 7 06 l-am trimis la service pt dungulite pe display.rula greu cam ca vechiul xcover3 nu reactiona la touch etc
    azi 12 07 am sunat la service ESD si au zis ca asteapta piese respectiv display si baterie.astept rezultatul.
    de inlocuit nu poate fi vorba.sant curios daca mai rezista la apa??

  5. Salutare.
    Am cumparat si eu astazi un S8 am ajuns seara acasa si nu mai porneste. Se aprinde ecranul si scrie Downloading… Pe mijlocul ecranului.
    In stanga sus apar tot felul de info despre tel.
    Sta asa mai bine de o ora. Nu pot sa-l opresc nu pot sa-i fac nimic.
    Ce fac ???

  6. Buna seara tuturor, ma alaturi celor care au probleme cu S8. Al meu refuza sa mai scoata sunete de notificari la sms-uri, calendar si cel mai grav – apeluri. Sunt nevoita sa stau cu ochii pe telefon permanent, pentru ca pierd apeluri importante. Uneori se opreste in mijlocul sunetului redat, s-a si blocat de multe ori, necesitand restartare, iar asta imediat dupa achizitie. Evident e scandalos la un telefon atat de scump, Samsung ma dezamageste teribil. Nici nu imi vine sa mai intreb de solutii, constat ca e o mizerie generala cu clienti pagubiti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close