Termenul de a „scana documente” înseamnă a-ți petrece o perioadă de timp în prostie în fața unei mașinării voluminoase, care așteaptă să ia o bucată fizică de hârtie și să o facă digitală. Doar că noi suntem în era digitală, mobilă, unde aproape orice se poate face cu un telefon.

Pentru a începe să scanați totul, de la chitanțe la rețete și așa mai departe, aveți deja tot ce este nevoie: un telefon Android și aplicația Google Drive. Rețineți că vorbim despre aplicația completă din Google Drive, nu despre fișierele separate, de documente sau de diapozitive.

Acum că v-am spus ideea în ansamblu, să trecem la treabă.

Mai întâi, închideți aplicația Drive și mergeți la dosarul în care doriți să fie salvată scanarea.

În colțul din dreapta-jos, există un buton cu semnul plus – atingeți-l/apăsați pe el.

Aceasta va deschide un tab cu numele „New”, iar a treia opțiune din rândul de sus este „Scan”, accesați-o.

Camera se va deschide și sunteți gata să scanați. Iată câteva sfaturi care trebuie avute în vedere înainte de a începe să apăsați butonul declanșator:

  • Utilizați un fundal contrastant: dacă scanați un document alb, puneți-l pe un fundal închis. Acest lucru va ajuta camera să găsească mărginile.
  • Aveți răbdare, este posibil să dureze mai mult de o singură fotografie: Uneori, caracteristica de scanare blochează marginile unui document, tăind o parte din acesta. S-ar putea să dureze câteva încercări pentru a o face corect.

Acum că știți cum se face, continuați să exersați până vă intrați în mână. Va fi nevoie de câteva secunde pentru încărcare pozei. Când se încarcă previzualizarea, există câteva opțiuni în partea de sus:

  • Crop: Dacă imaginea este prea mare, puteți tăia excesul.
  • Color palate: Black & White este opțiunea implicită, dar puteți, de asemenea, să scanați în culori. Există câteva opțiuni aici (None, Black & White, Color, Drawing Color), deci selectați unul care se aplică cel mai bine la ceea ce scanați.
  • Overflow button: Acesta conține toate celelalte elemente – Ștergere, Redenumire, Rotire și Setări. În timp ce primele trei sunt auto-explicative, meniul Setări are câteva opțiuni pentru a vă ajuta să profitați la maximum de scanarea dvs. Lucrurile cum ar fi îmbunătățirea automată a imaginii, dimensiunea hârtiei, orientarea și calitatea imaginii se pot găsi aici.

 

Există, de asemenea, trei butoane din partea de jos: un semn plus, butonul „reluare” și un marcaj de bifare. Avantajul este că puteți adăuga o altă pagină în același PDF, Centrul va re-scana documentul dacă nu s-a dovedit corect, iar verificarea confirmă că scanarea este bună și că doriți să o salvați.

Odată ce totul este bine și sunteți gata să salvați documentul, atingeți cecul. Drive va deschide automat dosarul în care i-ați spus să-l salveze și să-l încarce. După ce s-a terminat sincronizarea, veți putea să accesați documentul scanat de pe orice alt dispozitiv cu Drive instalat.

Conținutul fișierului PDF salvat poate fi de asemenea căutat în Drive. Deci, să presupunem că ați salvat o rețetă de ciocolată și sunteți gata să o puneți în aplicare peste șaptesprezece luni. Doar căutați câteva cuvinte cheie – cum ar fi „fulgi de ciocolată” – iar Drive va elimina toate rezultatele ce nu se potrivesc. Acest PDF va apărea, astfel încât să puteți începe gătitul.


În timp ce Google Drive nu este singura opțiune de scanare cu camera, pe Google Play există o mulțime de alte aplicați, însă aceasta este cea mai utilă. De ce spun asta? Fiindcă totul se încarcă automat pe un server accesibil pe orice device, instantant, iar fișierul poate fi imediat trimis prin e-mail sau partajat și textul poate fi căutat. Cele mai multe dintre celelalte oferte de acolo oferă doar una sau două dintre aceste caracteristici (cel mult), deci Drive este cu siguranță cel mai bun.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.