Xiaomi a încheiat un parteneriat cu conglomeratul Hong Kong, CK Hutchison, pentru a extinde disponibilitatea smartphone-urilor sale în Europa prin intermediul filialei 3 Telecom, raportată de Engadget.

Xiaomi va fi disponibil inițial la 3 magazine din țările europene

În cadrul afacerii, produsele Xiaomi vor fi disponibile inițial la 3 magazine din grupul din Austria, Danemarca, Irlanda, Italia, Suedia și Marea Britanie, iar alte produse Xiaomi vor fi vândute în locații de retail cum ar fi Fortress, Superdrug și Kruidvat din Watson Irlanda, Marea Britanie și Olanda. Xiaomi are parteneri cu sute de companii chineze pentru a face o mulțime de produse de stil de viață diferite, inclusiv benzi de fitness, pantofi inteligenți și seturi de șurubelnițe. Deși nu se menționează ce produse se vor aduce în magazine, Engadget spune că parteneriatul cu CK Hutchison acoperă Mi Ecosystem IoT și produsele de stil de viață Xiaomi pentru anumite piețe.

Vestea vine imediat după anunțul că Xiaomi a depus documentele IPO inițiale, încercând să ridice cel puțin 10 miliarde de dolari. Compania a făcut prima dată o incursiune în Europa cu o prezență în Spania anul trecut, făcând nu numai produsele disponibile prin magazinele digitale precum Amazon.es, ci și magazinele fizice Mi care vând și unele dintre produsele sale de stil de viață, cum ar fi bateriile externe.

Wang Xiang, vicepreședintele responsabil pentru afacerile, vânzările, marketingul și strategia internațională a Xiaomi, a spus anterior companiei The Verge că firma are „numeroși clienți în Spania, Marea Britanie, Germania și Italia” și că „Vrem să facem din Spania primul succes. Și apoi ne putem gândi la alte piețe și țări. Vrem să învățăm de la clienți despre gustul poporului european „.

Cu toate că Xiaomi a fost în prealabil retrogradată în primul rând pe piețele în curs de dezvoltare, a văzut recent succesul în creștere prin crearea de telefoane high-end care sunt vândute la prețuri mult mai ieftine decât cele ale concurențlori săi. „Valoare pentru bani, pentru toată lumea”, a spus Xiang. „Facem un produs premium, dar nu îl vindem la un preț premium”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.