În cadrul conferinței Facebook de la F8, Mark Zuckerberg a anunțat o nouă caracteristică care va permite utilizatorilor să își șteargă datele de navigare de pe internet din rețeaua socială pe care compania le folosește pentru a vinde anunțuri direcționate.

Caracteristica numită Clear History va fi lansată în următoarele câteva luni. Aceasta va putea șterge înregistrările a tot pe ceea ce ați făcut click (inclusiv anunțurile), site-urile pe care le-ați vizitat și alte date de pe serverele companiei. Zuckerberg a comparat funcția cu ștergerea cookie-urilor și a istoricului dintr-un browser web.

„După lansarea acestei actualizări, veți putea vedea informații despre aplicațiile și site-urile cu care ați interacționat și veți putea să ștergeți aceste informații din contul dvs. Veți putea chiar să dezactivați păstrarea acestor informații în contul dvs. „, a scris Zuckerberg, într-o postare de pe Facebook.

Zuckerberg a spus că oamenii au cerut această caracteristică, care vine în urma scandalului Cambridge Analytica, dar avertizează că utilizarea opțiunii poate avea un efect negativ asupra experienței dvs. Facebook. „Pentru a fi clar, atunci când vă ștergeți cookie-urile în browser-ul dvs., acesta poate face ca anumite părți ale experienței dvs. să fie nasoale. Este posibil să fie necesar să vă conectați la fiecare site web și este posibil să trebuiască să reconfigurați lucrurile.  Facebook-ul tău nu va fi la fel de bun după ce ți-a uitat preferințele din cauza refresh-ului efectuat.

În discursul său principal, Zuckerberg a spus că Facebook lucrează la caracteristici similare care dau oamenilor mai mult control asupra datelor colectate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.