Noutati

Facebook adauga un indicator de incredere pentru stirile publicate

Facebook adauga un indicator de incredere pentru stirile publicate.

Cei de la Facebook isi continua lupta impotriva stirilor false, de data aceasta hotarand sa adauge un indicator de incredere pentru fiecare stire in parte. Este o problema destul de mare, avand in vedere ca majoritatea isi iau informatiile de pe retelele de socializare, neverificand daca acestea din urma sunt reale sau false. Cunoscuti ca si “Trust Indicators”, ei sunt cei care vor incerca sa faca o schimbare in bine.

Acestia din urma au fost dezvoltati de catre “The Trust Project” de la Universitatea Santa Clara, proiect condus de jurnalistul Sally Lehrman. Proiectul este descris ca fiind “un consorțiu internațional de organizații de știri care colaborează pentru a construi o presă mai credibilă și mai de încredere“. In consecinta, indicatorii de incredere vor sublinia locul de unde provine stirea respectiva, calitate stirii cat si detalii despre autor.

Astfel, cititorii vor sti de unde provin stirile si pot lua o decizie in cunostinta de cauza cu privire la gradul de incredere. Dupa cum mentioneaza cei de la “The Verge”, Facebook va introduce acesti indicatori ca si niste iconite langa articolele informative (stiri). Tot ce trebuie sa faca utilizatorii este sa apese click pe acea iconita si vor putea vedea detalii despre articolul in cauza.

Facebook insa nu este singurul care s-a gandit la aceasta metoda. Desi este primul care o va pune in aplicare, Google, Bing si Twitter se gandesc sa implementeze si ei acest sistem. Ce parere aveti?

Etichete
Afișați mai multe

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close