Pentru a opri difuzarea de știri false pe platforma sa, Facebook a declarat că a pus în aplicare o strategie bazată pe trei direcții, care constă în eliminarea conturilor și a conținutului care încalcă politicile sale, reducerea distribuției conținutului neautentic și informarea oamenilor, oferindu-le un context mai mult pentru posturile pe care le pot vedea.

O altă parte a strategiei sale în unele țări este parteneriatul cu factorii de decizie de la terți pentru a revizui și a evalua acuratețea articolelor și a postărilor de pe Facebook, Tessa Lyons, manager de produs pe Facebook în News Feed, care sa concentrat pe știri false, a declarat într-o Joi.

Gigantul social media se confruntă cu critici pentru rolul său de a permite manipularea politică în mai multe țări din întreaga lume. De asemenea, a intrat sub scaner pentru că ar fi alimentat conflictele etnice datorită eșecului său, oprindu-se de potopul posturilor pline de ură împotriva minorității musulmane Rohingya dezmințită în Myanmar.

„Vestea falsă este rea pentru oameni și rea pentru Facebook. Facem investiții semnificative pentru ai împiedica să se răspândească și să se promoveze in jurnalismul de înaltă calitate”, a spus Lyons.

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a declarat marți liderilor Parlamentului European că gigantul de rețele sociale încearcă să elimine lacunele dincolo de serviciile sale, incluzând reducerea știrilor false și a interferențelor politice pe platforma sa în urma alegerilor globale, inclusiv în Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.