Facebook a început să-și deschidă funcția de ajutor comunitar – parte a sistemului de verificare a siguranței – pentru întreprinderi și alte organizații, astfel încât să poată furniza informații și servicii critice pentru ca oamenii să obțină ajutorul de care au nevoie într-o criză. Caracteristica de asistență comunitară a fost adăugată sistemului de verificare a siguranței Facebook acum un an în urmă, pentru a permite oamenilor să găsească și să ofere ajutor, cum ar fi alimente, adăpost și transport după o criză.

„Dar oamenii care ajută alti oamenii sunt doar o parte a soluției. Organizațiile și întreprinderile joacă, de asemenea, un rol esențial în a răspunde la crize și de a ajuta comunitățile să se reconstruiască”, a declarat joi, Asha Sharma.

„Organizațiile și întreprinderile care oferă asistență comunitară să le ofere un nou mod de a ajunge la comunitățile afectate de crize”, a spus Sharma.

Facebook a început să lanseze caracteristica paginilor pentru organizații și companii precum Direct Relief, Lyft, Chase, Corpul medical internațional, Departamentul de silvicultură, Fire din California și Salvați Copiii. Gigantul social media a declarat că va face disponibile mai multe caracteristici în următoarele săptămâni.

Unele dintre crizele în care oamenii au folosit cel mai mult ajutorul comunitar în 2017 includ inundațiile din Brazilia (mai), uraganul Harvey din SUA (august), atacul din Barcelona (august), inundațiile din Mumbai (august) și cutremurul din Centrul Mexic (septembrie).

Oamenii s-au angajat, de asemenea, cu ajutorul comunității, mai mult de 750.000 de ori prin postări, comentarii și mesaje, iar cele mai frecvente categorii pe care le folosesc sunt oportunitățile de voluntariat, adăposturi, donații pentru hrană și îmbrăcăminte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.