Fortnite a luat fața greilor în jocurile mobile numai în trei săptămâni

Fortnite a câștigat mai mult de 15 milioane de dolari în primele trei săptămâni de pe piață, potrivit firmei mobile de analiză Sensor Tower. Potrivit celui mai recent raport al companiei, Fortnite pe iOS este în prezent câștigătoare peste greutăți în jocuri mobile cum ar fi Candy Crush Saga, Clash of Clans și Pokemon Go pe bază de venituri săptămânale, câștigând 6,4 milioane de dolari în ultimele șapte zile în comparație cu Candy Crush Saga’s $ 5,8 milion. Acordat, toate aceste jocuri au ieșit de mai mulți ani, iar Candy Crush Saga este acum un joc mobil de șase ani. Dar fiecare joc de pe această listă a rămas în vârful App Store de ani de zile și fiecare a ajuns la maturitate în generatoare de venituri masive și stabile. Fortnite, cel puțin pentru moment, conduce pachetul.

Spre deosebire de majoritatea jocurilor mobile, dintre care unele vă permit să plătiți bani pentru a avansa progresul. Fortnite vinde numai costume, animații caraghioase pentru dans, și alte produse cosmetice, precum și un serviciu de subscriere pentru 3 luni de 9.99 dolari numit Battle Pass. Și în timp ce aceste valori pentru Fortnite par a fi uimitoare, nu sunt așa surprinzătoare. Jocul este un fenomen mondial, datorită unui amestec de sincronizare inteligentă, modelului gratuit al jocului Epic și popularității în creștere și înnăscută a genului luptei royale.

Fortnite a fost inspirat din conceptul de bază popularizat de Playerunknown’s Battlegrounds

Genul a fost popularizat de Playerunknown’s Battlegrounds, de unde Epic a împrumutat conceptul de bază de 100 de jucători parașutându-se pe o insulă pustie, cu ultima persoană în picioare fiind victorioasă. Dar, cu Fortnite, un joc gratuit cu o curbă de dificultate mai accesibilă și mai multe viziuni familiale și cartoon, genul a populat într-adevăr.

Versiunea mobilă a lui Fortnite reușește în parte deoarece este o copie exactă a versiunilor desktop și consolă a jocului, până când vă permite să păstrați progresul și cache-ul dvs. cosmetic pe platforme. Acesta este motivul pentru care jucătorii sunt confortabili cheltuind bani pe versiunea mobilă a jocului; toate skin-urile din joc, emote și alte produse cosmetice sunt transmise pe PlayStation, Xbox și PC. PUBG există, de asemenea, pe iOS și Android într-o stare surprinzător de stabilă – este făcută de gaming-ul și gigantul chinezesc Tencent – dar progresul nu se transferă la alte platforme.

Statisticile arată cum veniturile zilnice ale companiei s-au triplat

Potrivit lui Sensor Tower, când Epic a ridicat, la începutul acestei săptămâni, un obstacol de invitație pentru Fortnite pe iOS, un mecanism pe care dezvoltatorul l-a păstrat de la lansarea jocului pe 15 martie, compania a văzut triplu venituri zilnice de la 600.000 până la 1.8 milioane de dolari.

Sensor Tower estimează că Fortnite a fost descărcat de 11 milioane de ori numai pe telefonul mobil. Potrivit Superdata Research, o altă companie de analiză a jocurilor, Epic a realizat aproximativ 126 milioane USD prin achizițiile Fortnite în aplicație în luna februarie. Vânzările mobile vor crește cu siguranță această cifră în lunile următoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.