Gannett se alătură platformei media ad-free
Gannett se alătură platformei media ad-free

Gannett, care deține USA Today și 109 proprietăți locale de știri, a declarat joi că investește și colaborează cu Scroll, o platformă online care oferă abonaților accesul gratuit la un pachet de conținut de pe site-urile de știri și mass-media.

Compania media McLean, cu sediul în Va., se alătură partenerilor media și investitorilor de la Scroll, printre care New York Times, News Corp, MSNBC, The Atlantic, Slate, Business Insider și Fusion Media, care includ site-uri precum The Root, Gizmodo, Deadspin și Onion.

Anunțat acum doi ani, Scroll este o platformă software media concepută pentru a oferi abonaților accesul publicitar pe site-uri media pe dispozitive mobile și computere.
Proiectul este așteptat să înceapă un test beta în al doilea trimestru și să fie lansat mai târziu în acest an.

Descris ca „un iTunes pentru știri” de către analistul media Ken Doctor de pe TheStreet.com, Scroll ar putea oferi editorilor o altă soluție, dincolo de publicitate, pentru a genera venituri într-un moment în care anunțurile digitale nu îndeplinesc adesea publicitatea tipărită și veniturile din circulație.

„Suntem incantati sa investim si sa colaboram cu Scroll pentru a oferi o alta optiune pentru consumatori de a interactiona si de a plati pentru jurnalismul nostru de incredere si de inalta calitate”, a declarat directorul executiv al Gannett, Robert Dickey.

Gannett nu a anunțat mărimea investiției sale în Scroll.

Un abonament lunar de 4,99 USD pentru Scroll ar da acces la o colecție de știri de pe site-urile partenere. Dar nu ar înlocui ofertele actuale de abonament din site-urile de știri.

De exemplu, dacă sunteți un abonat Scroll care nu este abonat la The New York Times, veți primi cinci articole fără anunțuri. Persoanele abonate la Times vor primi articole gratuite fără anunțuri.

„Misiunea noastră este accesul fără probleme la o presă liberă înfloritoare, astfel încât tot ce putem face este să ajutăm la eliminarea fricțiunii pentru un utilizator în timp ce firma joacă pe degete venituri către editori unde noi îl scutim de acest fapt”, a declarat Tony Haile, co-fondator și CEO al Scroll, într-un interviu.

Scroll nu va permite difuzarea conținutului site-urilor partenere printr-o altă aplicație, ci va funcționa în spatele scenei pentru a permite utilizatorilor să vadă articole fără anunțuri. „Scroll nu cere consumatorilor să nu-și schimbe comportamentul”, a spus el. „Ei descoperă conținutul în mod normal, fie că este vorba de aplicația Facebook, de Twitter sau de o pagină de pornire. Când vizitează site-ul, site-ul îi recunoaște ca un abonat Scroll și oferă o experiență curată și rapidă fără anunțuri”.

CEO-ul fondator al companiei de analiză online, Chartbeat, Haile a lansat Scroll cu Sachin Doshi, fostul vicepreședinte al Content la Spotify, și Kushal Dave, fostul șef al ingineriei de consum la Foursquare.

Cu Scroll, editorii ar putea face „mai mulți bani decât ar fi făcut din publicitate în fiecare scenariu posbil existent la ora actuală”, declară Haile într-un articol de blog.

Alți parteneri cu Scroll includ The Philadelphia Inquirer și Talking Points Memo. Și Scroll caută altele pe măsură ce se apropie de lansare (puteți să vă înscrieți pentru a testa Scroll când este disponibilă la Scroll.com.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.