Google a lansat un nou program numit Acțiuni de cumpărături care permite cumpărarea prin Asistent

Google a lansat un nou program numit Acțiuni de cumpărături care le va permite utilizatorilor să achiziționeze articole prin intermediul căutării Google și Asistentului Google.

În căutarea Google, serviciul de cumpărături Google Express și Asistentul Google pe dispozitivele de acasă și mobile, cumpărătorii își pot salva acreditările de plată și pot face cumpărături de la comercianți cu comenzi instantanee. În schimb, comercianții vor oferi companiei Google o reducere a profitului de la fiecare achiziție, care este diferită de cele obișnuite pe care comercianții le plătesc companiilor Google pentru listarea sponsorizată. Comercianții vor plăti Google numai când se fac vânzări.

De exemplu, acum puteți căuta pe Google o lumânare parfumată, puteți vedea o înregistrare pentru o marcă pe Target, apoi o adăugați în coșul dvs. Google Express. Apoi, puteți decide să comandați folie pe pagina de pornire Google. Ambele articole vor fi adăugate în același coș și pot fi achiziționate împreună printr-un flux de plăți găzduit de Google, spune compania.

Până în prezent, companii precum Target, Walmart, Home Depot, Costco Wholesale, 1-800-FLOWERS și Ulta Beauty au semnat pentru noul program, după cum a raportat pentru prima dată Reuters. Programul este deschis distribuitorilor americani de orice dimensiune. A fost anunțat oficial astăzi, dar unii comercianți, cum ar fi Target și Ulta, l-au testat de luni de zile.

Google a lansat noul program, după ce a observat căutările de pe mobil, care întrebau cum să cumpere produsele, au crescut cu 85% în ultimii doi ani, a remarcat compania în postul său de blog. Totuși, în ciuda creșterii numărului de căutări, majoritatea cumpărătorilor au ajuns să aleagă să cumpere de la Amazon, au declarat analiștii pentru Reuters.

Până acum, Google încurajează companiile să o vadă ca un aliat împotriva Amazonului.

Am adoptat o abordare fundamental diferită de cea a lui Amazon, deoarece ne considerăm ca un factor care facilitează comerțul… Ne vedem ca parte a unei soluții pentru comercianți pentru a putea conduce tranzacții mai bune Președintele Google pentru retail și cumpărături Daniel Alegre a declarat pentru Reuters

 

Indiferent dacă utilizatorii și comercianții vor adopta una peste alta, ar putea depinde de diferențele de calitate a vieții dintre Amazon și Google, cum ar fi costurile de livrare și viteza, ușurința de utilizare și orice diferențe de preț ale produsului final. De asemenea, depinde dacă acțiunile de cumpărături pot fi într-adevăr o „experiență de cumpărături fără probleme” cum ar fi comercianții cu amănuntul și Google speră că va fi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.