Facebook Inc.'s Instagram logo is displayed on the Instagram application on an Apple Inc. iPhone in this arranged photograph taken in Washington, D.C., U.S., on Friday, June 17, 2016. In a bid to give its users an incentive to create more content for the photo and video-sharing site, Facebook's Instagram is considering sharing revenue generated from news, sports, celebrities and other content said Carolyn Everson, vice president for global marketing solutions at Facebook. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images

Instagram testează o nouă funcție pentru unii dintre utilizatorii săi pentru a putea efectua plăți. În primul rând, acesta permite unei persoane să înregistreze un card de credit sau de debit în profilul său și să creeze un număr PIN pentru securitate. După configurarea inițială, utilizatorii vor putea să facă cumpărături fără a lăsa Instagram deoparte.

Chiar acum, caracteristica plăților se află în faza incipientă. Un purtător de cuvânt al Instagram a confirmat procesul, adăugând că plățile native pot fi folosite pentru rezervarea programărilor într-un număr limitat de locuri, inclusiv restaurante și saloane. ToS-ul companiei denotă că plățile Instagram sunt susținute de regulile de plată ale părintelui său Facebook.

În timp ce caracteristica poate părea familiară cu etichetele de cumpărături introduse în 2016, acestea diferă prin accesarea site-ului web al unui comerciant atunci când selectați o fotografie a unui produs, forțându-vă să introduceți detaliile dvs. de plată. Cu un sistem de plăți integrat convenabil, este posibil ca mai mulți utilizatori să facă achiziții.

Probabil că nu va mai dura mult înainte ca studiul actual să se extindă pentru a acoperi mai multe afaceri și este lansat pentru mai mulți utilizatori. Pentru a vedea dacă ați primit deja funcția, căutați „payment settings” în setările profilului dvs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.