Numărul adulțiilor americani care folosesc Instagram a crescut cu 7% față de 2016

Un nou studiu realizat de Centrul de Cercetare Pew constată că 35% dintre adulții americani folosesc Instagram – o creștere de 7% față de 2016. Alte constatări confirmă cele mai multe dintre ceea ce am ajuns să aflăm despre alte platforme sociale: Instagram, Snapchat și Twitter tind să să fie mai populare printre tineri, în special 18-24 de ani. YouTube este cea mai populară platformă online, utilizată de 73% dintre adulții americani și 94% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 18-24 ani. Aceasta înseamnă că aproape toate persoanele de vârstă școlară urmăresc în mod constant videoclipuri pe YouTube.

Facebook, de asemenea, rămâne la vârful popularității totemului pentru majoritatea oamenilor, cu excepția celor de peste 65 de ani. Utilizarea sa a crescut de când Pew și-a început studiile în 2012, deși numărul utilizatorilor americani adulți Facebook rămâne neschimbat din 2016, la 68%. Numărul de utilizatori zilnici rămâne, de asemenea, constant, scăzând două puncte procentuale față de cercetarea de anul trecut, de 76% dintre utilizatorii Facebook, la 74% dintre utilizatorii Facebook.

Twitter a înregistrat o ușoară îmbunătățire a numărului său, cu 24% dintre adulții americani aflați acum în serviciu, în comparație cu numărul de 21% din 2016.

Pew Researcher Center postează un tweet informativ cu privire la statisticile US de folosire Twitter

Demografia adulților din SUA care utilizează Twitter

Total: 24%

  • Bărbați: 23%
  • Femei: 24
  • Alb: 24%
  • Negru: 26
  • Hispanic: 20
  • Vârste 18-29: 40%
  • 30-49: 27
  • 50-64: 19
  • 65+: 8
  • Liceu sau mai puțin: 18%
  • Colegiu: 25
  • Colegiu +: 32
  • Urban: 29%
  • Suburban: 23
  • Rural: 17

Sondajele Pew au analizat majoritatea platformelor sociale

Ancheta americană tipică folosește trei din cele opt platforme sociale media enumerate ca alegeri în sondaj; Sondajele Pew au analizat Facebook, YouTube, Snapchat, Twitter, Instagram, WhatsApp, Pinterest și LinkedIn.

Utilizarea Snapchat, Instagram și Twitter tinde să scadă pentru adulții care ajung la mijlocul anilor 20 spre 30, iar această tendință este valabilă mai ales pentru Snapchat. În timp ce 78% dintre copiii cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani sunt utilizatori Snapchat, numărul acestora scade până la 54% dintre cei cu vârsta cuprinsă între 25 și 29 de ani.

Deși utilizatorii social media utilizează mai multe platforme și verifică zilnic aceste aplicații și site-uri, doar 3% dintre utilizatori au spus că au avut o mare încredere în informațiile găsite pe aceste platforme. Cei mai mulți au avut puțină încredere în capacitatea platformelor de a-și proteja informațiile personale de atacatori.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.