Instagram

Instagram a anunțat, marți, noi caracteristici pentru companii, imediat după lansarea unei funcții de plăți care permite clienților să cumpere produse și servicii direct pe platforma social media. Serviciul deținut de Facebook a introdus o căsuță poștală simplificată pentru acele companii care utilizează Instagram Direct, iar în următoarele săptămâni va începe testarea răspunsurilor rapide.

De asemenea, a adus noi butoane de acțiune, ajutând companiile să transforme părțile interesate în clienți reali. În cele din urmă, Instagram declară că va lansa în curând o nouă serie de tutoriale în produse pentru a ghida afacerea cu privire la cele mai bune practici pentru utilizarea serviciului pentru a se conecta cu clienții. În declarația sa de introducere a modificărilor, Instagram a declarat că peste 200 de milioane de utilizatori zilnici activi de Instagram vizitează un profil de afaceri în fiecare zi.

Să începem cu noul dosar simplificat pentru utilizatorii Instagram Direct. Compania a spus că peste 150 de milioane de utilizatori Instagram au conversații cu companii prin intermediul Instagram Direct în fiecare lună și că o treime din aceste mesaje încep cu o poveste Instagram. De marți, firmele vor putea gestiona mai bine mesajele de la utilizatori – vor vedea acum mesaje noi pentru clienți în directoarele lor primite, mai degrabă decât în ​​dosarul în așteptare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.