Twitter are un an surprinzător de bun, cel puțin dintr-o perspectivă de afaceri. Nu numai că compania a obținut un profit pentru a doua oară, dar și utilizatorii săi cresc din nou.

În raportul câștigurilor sale din trimestrul 1, 2018, Twitter a mai arătat că se așteaptă să fie profitabilă pe parcursul întregului an, ceea ce ar reprezenta o schimbare semnificativă după patru ani de pierderi ca o companie publică. Twitter a înregistrat primul său profit trimestrial în ultimul trimestru.

De asemenea, vești bune sunt numerele de utilizator Twitter: au adăugat 6 milioane de utilizatori lunari noi în ultimul trimestru. Încă de două ori de la începutul anului 2015 se face mai bine decât asta; în trimestrele cele mai recente, se adaugă 3 milioane de utilizatori lunari sau mai puțini și chiar au pierdut utilizatori în anumite perioade.

Creșterea Twitter este în principal internațională. Doar 1 milion dintre acești utilizatori lunari noi se află în SUA. De fapt, utilizatorii lunari ai Twitter din Statele Unite au rămas aproape aceeași ca anul trecut. Și în timp ce creșterea globală nu este tot atât de rapidă – Twitter este încă în creștere cu doar 3 procente din an în an – numărul acestui sfert sugerează că unele dintre schimbările de produs ale companiei ar putea fi de bune pentru a face oamenii să revină.

Twitter totuși nu are un parcurs așa de lin

Twitter s-a luptat în mai multe moduri în ultimii ani. Se ocupă de o creștere lentă a utilizatorilor, de probleme hărțuitoare și de dificultăți în a face bani – ca să nu mai vorbim de problema perpetuă, în care noii utilizatori nu știu cum să utilizeze rețeaua. Modificările produsului au fost lente; și în ciuda investițiilor majore în video, nimănui nu îi pasă de filmul Twitter.

Și în timp ce creșterea utilizatorilor poate prezenta semne de întoarcere, utilizatorii frecvenți de Twitter vor fi totuși primii care vă vor spune că compania are o cale lungă de abordare a problemelor de hărțuire și raportare.

Twitter nu dezvăluie multe modificări făcute pe aceste fronturi în nota către acționari, deși se spune că modificările aduse API-ului au dus la scăderea spamului. În primul trimestru al anului, Twitter declară că a eliminat 142.000 de aplicații utilizând API-ul care a încălcat regulile dezvoltatorilor și a fost responsabil pentru 130 de milioane de tweet-uri „de calitate scăzută” în perioada de timp de trei luni.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.