Producătorul chinez de telefoane, OnePlus, pare să fi continuat să crească în segmentul global de telefonie mobilă Android (de peste 400 de dolari), înregistrând o cotă de piață de 48% în Q4 2017, potrivit ultimului trimestrial Mobile Data Tracker Q4 2017. Datele IDC evidențiază, de asemenea, importanța crescândă a segmentului premium de smartphone-uri Android care a depășit piața globală a smartphone-urilor cu 97% creștere anuală (în comparație cu 54% pentru piața smartphone-urilor premium și 14% piața de smartphone-uri).

În cursul anului 2017, OnePlus a crescut cu 1,116% în segmentul premium smartphone, deoarece și-a consolidat performanțele robuste pe piața online și s-a înrădăcinat în mintea utilizatorilor de smartphone-uri din India, trăind în mod constant în fața jucătorilor precum Apple și Samsung.

Potrivit unui raport de cercetare Counterpoint pentru ultimul trimestru al pieței telefoanelor indiene, segmentul premium smartphone a reprezentat cel de-al doilea segment cu cea mai rapidă creștere (+ 20% YoY) în CY 2017, determinat de performanța puternică a OnePlus și Apple.

Vorbind despre rezultatele raportului din Q4 2017, Tarun Pathak, director asociat, Research Counterpoint, a spus: „Într-o astfel de marcă de scenarii, cum ar fi OnePlus, marca cea mai rapidă din acest segment, este probabil să crească, deoarece se bucură de o puternică loialitate în India”.

Vikas Agarwal, director general la OnePlus, a declarat: „Este cu adevărat remarcabil faptul că OnePlus a devenit cel mai mare brand Android premium în doar 3 ani de la intrarea pe piața indiană. Este o validare excelentă a abordării orientate spre utilizatori și a primului model de afaceri online. Suntem cu adevărat uimiti și recunoscători partenerilor noștri de afaceri și iubitoarei comunității pentru sprijinul lor continuu”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.