Panasonic
FILE PHOTO: A logo of Panasonic Corp is pictured at the CEATEC JAPAN 2017 (Combined Exhibition of Advanced Technologies) at the Makuhari Messe in Chiba, Japan, October 2, 2017. REUTERS/Toru Hanai/File Photo

Panasonic, Japonia, și-a îmbunătățit perspectivele pentru câștigurile din acest an, după ce a raportat un salt de 23% în profitul operațional în trimestrul al treilea, pe vânzările sănătoase de componente auto și echipamente de automatizare a fabricilor.

Rezultatul puternic subliniază trecerea Panasonic de la competiția în materie de prețuri a telefoanelor inteligente și a altor produse de consum de marjă inferioară, reinventându-se ca furnizor de baterii și componente auto, precum și echipamente de automatizare.

Panasonic, furnizor exclusiv de baterii pentru modelul Tesla 3, și-a majorat prognoza de profit pentru anul care se încheie în martie până la 350 miliarde JPY, de la 335 miliarde JPY cu estimările pieței.

Întârzierea producției în modelul Tesla 3 a determinat Panasonic să downgradeze prognoza pentru întregul an pentru rețeaua de baterii reîncărcabile până la o pierdere de funcționare de 5,4 miliarde JPY, de la un profit de 6,6 miliarde JPY anterior, subliniind impactul oricărei schimbări în strategie la producătorul american de vehicule electrice.

Tesla, luna trecuta, a intarziat o tinta de productie pentru sedanul Tesla Model 3 pentru a doua oara, spunand ca probabil va construi aproximativ 2.500 de modele Tesla 3 pe saptamana pana la sfarsitul primului trimestru, jumatate din numarul promis anterior.

O serie de rezultate solide la Panasonic au fost conduse în principal de puterea unității sale de automobile – o afacere pe care firma încearcă să o consolideze prin extinderea capacității de producție a bateriilor la nivel global pentru a satisface o creștere anticipată a cererii de vehicule electrice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.