Pandora a anunțat că testează playlisturi personalizate cu utilizatori selectați Premium Pandora care sunt generați automat pe baza obiceiurilor personale de ascultare ale unei persoane, după cum a raportat TechCrunch. Listele de redare vor apărea în timp și vor fi populate automat în până la 60 de categorii diferite, cum ar fi „Your Party Soundtrack” sau „Your Chill Soundtrack”.

Pandora promovează proiectul Genome Music

Pandora promovează proiectul Genome Music pentru a activa aceste playlisturi. Proiectul Genome Music utilizează peste 450 de atribute sau „gene” care descriu diferite elemente ale unui cântec, cum ar fi tipul vocalului de fond sau genul vocalistului principal, pentru a clasifica melodiile. Pandora ia apoi aceste date brute și o folosește în combinație cu o serie de peste 75 de algoritmi de învățare a mașinilor, metode de filtrare colaborativă (metode automate de predicție) și curație umană pentru a construi playlisturile personalizate.

Pe măsură ce ascultați muzică, Pandora va lua notă de activitatea dvs. și va crea un playlist bazat pe asta. Ca exemplu: dacă ascultați o mulțime de muzică de înaltă energie care se întinde de la rock la dans, ar putea crea un playlist numit „Your Party Soundtrack”. Aceste playlisturi vor fi reîmprospătate cu muzică nouă săptămânal și vor include melodii pe care le-ați apreciat, dar și pe cele noi pe care Pandora crede că vă vor plăcea pe baza istoriei dvs.

Aceste playlisturi personalizate vor apărea în secțiunea „Răsfoiți” din „Playlisturi recomandate” din aplicația mobilă. Pandora spune că cu cât diferențiați mai mult obiceiurile de ascultare, cu atât mai multe liste de redare veți obține și, dacă vă place ceea ce a fost creat pentru dvs., există opțiunea de a le salva în colecția dvs.

Noua acțiune Pandora se aseamănă cu cea a Spotify

Spotify s-a angajat în playlisturi personale, cum ar fi Discover Weekly and Daily Mix, împreună cu teme special promovate. Acestea au inclus un playlist personalizat, numit „Your Time Capsule”, care a ales 30 de melodii de revenire pe baza gusturilor individuale ale unui utilizator și, în mod similar, „Summer Rewind”, un playlist al cântecelor preferate ale utilizatorilor din verile anilor trecuți.

Anul trecut, Pandora a lansat 250 de playlisturi pe prima sa clasă, o mișcare care părea echivalentă cu succesul lui Spotify în aceeași arenă, deși titlurile și descrierile playlistului erau puțin ridicole, comparativ. Playlisturile personalizate ale lui Pandora ar putea fi însă un diferențiator unic de la Spotify, dacă poate să creeze zeci de diferite stări și genuri diferite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.