După cinci ani de buletine meteo, serviciul meteorologic Poncho se va opri. Potrivit firmei Fast Company, Poncho a fost vândut de către compania mamă Betaworks companiei Dirty Lemon, o băutură de pornire care face băuturi detoxifuzioase scumpe (7,50 – 10,83 USD pentru o sticlă de aproape 500ml) care sunt în cea mai mare parte sucuri de apă și de lămâie. Este un sfârșit ciudat pentru Poncho, deși este un miracol că serviciul a durat atât de mult.

Poncho a fost lansat în 2013 și a ieșit imediat în două moduri: a scris în fiecare dimineață telefoanelor și aplicația pretindea că toate mesajele sale au fost scrise de o pisică de desene animate. Serviciul s-a extins în cele din urmă în aplicații și chat-uri și a adăugat alte funcții, cum ar fi alarmele, dar în ultimă instanță a fost principalul punct de atracție al clienților.

Aparent, Poncho nu a prins destul de mult. Compania Fast, care a vorbit cu Poncho și Dirty Lemon, spune că aplicația este achiziționată pentru infrastructura de mesagerie text și talentele de dezvoltare. Dirty Lemon se tranzacționează direct către consumatori și, evident, dorește să utilizeze tehnologia lui Poncho pentru a-i ajuta să vândă băuturi clienților prin SMS. Întreaga echipă Poncho se spune că se alătură lansării băuturilor. Nu este clar cât de repede Poncho se va închide. Poncho a câștigat anul trecut 2 milioane de dolari pe Planeta Aplicațiilor Apple.

Aceasta este cea de-a doua vânzare de Betaworks a unei proprietăți prețioase în 2018. În aprilie, a vândut Digg unei companii ad-tech numită BuySellAds. În timp ce companiile de vânzare sunt într-o oarecare măsură un succes pentru un incubator de pornire, niciuna dintre aceste vânzări recente nu sună ca mari câștiguri pentru Betaworks. a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.