Dacă ești internaut, sigur ai întâlnit reCAPTCHA, ce îți cere să dovedești că ești un om și nu un robot prin intermediul unui test. În timp ce reCAPTCHAs sunt utile pentru site-uri web, ele pot fi destul de iritante.

Nimănui nu îi place să aleagă imagini care să corespundă unei descrieri sau să-și dea seama de o mulțime de alfabete și numere măzgălite în timp ce navighează pe internet.

Din fericire, Google a decis să elimine aceste provocări interactive enervante, care au servit drept un test al omenirii. Asta înseamnă că nu mai există semne rutiere și magazine de recunoscut.

Ultima actualizare reCAPTCHA, versiunea 3, va elimina provocările interactive și va folosi „scorurile” pentru a decide dacă utilizatorul este un om sau un bot.

Acesta nu va întrerupe niciodată utilizatorii și poate fi rulat pe site fără a afecta conversiile. Scorurile vor fi acordate pe baza interacțiunilor utilizatorilor cu site-ul.

O „bună interacțiune” cu site-ul vă va aduce un scor 1.0, iar o interacțiune asemănătoare botului va avea un scor 0.0.

Interacțiunile sunt evaluate pe parametri diferiți, cum ar fi detectarea mișcării mouse-ului și alte activități pentru a determina dacă sunteți om.

ReCAPTCHA versiunea 3 este în prezent în fază beta și în prezent este supusă unor teste finale înainte de lansarea sa oficială.

Proprietarii de site-uri pot verifica pagina dezvoltatorului reCAPTCHA pentru a afla cum pot implementa site-ul pe site-urile lor. Cu această actualizare, Google va îmbogăți experiența utilizatorului pentru navigarea pe Internet, împreună cu securitatea site-ului pentru proprietarii site-ului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.