Sfârșitul lunii februarie nu a fost bun pentru Snapchat-Maker Snap: a lansat un update pe care utilizatorii au declarat că îl urăsc și un singur tweet de la Kylie Jenner despre aplicație a trimis stocul companiei într-o spirală. 

Instagram împrumtă o mulțime de caracteristici de la Snapchat

Instagram deținută de Facebook a „împrumutat” o mulțime de caracteristici de la Snapchat. În acest sens, a reușit, într-o perioadă relativ scurtă de timp, să construiască ceea ce se simte ca propriul silos social de succes. Poveștile Instagram Stories sunt singurele – acea serie de bule în partea de sus a aplicației, care prezintă fotografiile și videoclipurile partajate de persoane timp de 24 de ore – a crescut la 300 de milioane de utilizatori zilnic, mai mult decât utilizatorii activi zilnic ai companiei Snapchat. Instagram are și filtre AR; nu sunt la fel de bune ca Snapchat, dar sunt distractive.

Dar pentru a compara fiecare caracteristică una lângă alta ar fi o pierdere de timp într-un moment în care caracteristicile aplicației sunt copiate atât de ușor. Diferențele dintre aplicații precum Instagram și Snapchat ajung la modul în care oamenii le folosesc, dar și modul în care aceste aplicații stimulează diferite tipuri de comportament; fie că este vorba de un adolescent care trimite mesaje frantuzoase unui prieten, de un părinte care dorește să împărtășească un moment din ziua lui, sau de un influențator de tip hashtag care promovează încă un alt brand. Și pentru producătorii de aplicații, acesta devine un echilibru delicat între furnizarea unui instrument, amplificarea lumii reale și crearea unui sistem exagerat de curat care este enervant.

Oamenii nu-și amintesc exact ce a fost postat, dar după un timp, ei devin conștienți de modul în care o aplicație îi face să se simtă. Până când vor trece la următoarea aplicație socială și își vor aduce toți prietenii cu ei. Și apoi ciclul începe din nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.