Snapchat împărtășește în cele din urmă analizele cu cei mai mulți utilizatori

Compania mamă Snap (SNAP) a anunțat miercuri, 14 februarie, că va oferi utilizatorilor celebrități, așa numiții influenceri sociali din mass-media mai multe date despre performanțele postărilor acestora. Datele vor include vizionările Story-urilor și timpul pe care utilizatorii Snapchat îl petrec pentru a viziona postările acestora.

Anterior, vedetele și influencerii puteau vedea numai vizionările totale pentru o poveste actuală pe Snapchat, o metrică la care toți utilizatorii au acces. ”Poveștile” sunt fotografii și videoclipuri trimise de utilizatori care dispar după 24 de ore.

Marile branduri doresc ca mesajul sa fie cât mai raspândit la toate persoanele de interes

Este puțin probabil ca brand-urile să colaboreze cu persoanele care influențează campaniile, dacă nu au acces la date detaliate. Fără astfel de informații, brand-urile nu știu la câți oameni au ajuns la mesajele lor, și nici dacă au fost văzuțe de tipurile de persoane pe care le vizează. De exemplu, o companie de machiaj care caută să adauge clienți mai tineri va dori să știe ca atunci când plătesc o celebritate specială pentru a-și promova machiajul, reclama lor ajunge la cine trebuie.

snapchat analytics

Instagram, care este deținută de Facebook (FB), a oferit date – asemănătoare cu cele pe care Snapchat le va oferi acum – întreprinderilor și conturilor cu niveluri ridicate de implicare încă din mai 2016.

Această mișcaree este probabil un efort al lui Snapchat de a apela la vedetele din social media care au migrat la Instagram. 

Aceasta este o parte a unei strategii mai mari de ținti Instagram, în speranța de a câștiga cota de piață și celebritatea cu numărul lor mare de adepți al influencerilor din social-media. a declarat Daniel Ives, șef de strategie și șef de cercetare tehnologică la GBH Insights.

Creatorii de top au publicat mai mult conținut pentru povestirile de pe Instagram decât pentru Snapchat în timpul celui de-al patrulea trimestru, potrivit unui raport de la platforma socială de analiză media Captiv8. Mișcarea Snapchat „evaluează câmpul de joc”, a declarat Ryan Detert, directorul executiv al Influential, o platformă de marketing cu influență AI.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.