Noutati

Statisticile arată că am început să petrecem mai puţin timp pe Facebook

CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a spus ceva surprinzător miercuri, când compania a raportat rezultatele trimestrului al patrulea: utilizatorii petrec mai puțin timp pe Facebook – și asta e un lucru bun.

Zuckerberg a spus că utilizatorii au petrecut cu 50 de milioane de ore mai puține, pe zi, utilizând rețeaua socială în ultimul trimestru decât în ​​trimestrul anterior. Aceste 50 de milioane de ore au reprezentat o scădere cu 5% a timpului petrecut pe aplicație.

La începutul lunii ianuarie, Zuckerberg a avertizat oamenii că sa produs un declin ca rezultat al schimbărilor pe care Facebook le-a adus algoritmului Feed, decizia făcută de Facebook de a arăta utilizatorilor mai multe postări de la prieteni și familie și mai puține postări de la editori.

Din câte se pare, schimbarea s-a produs cu mult timp după implementarea noului algoritm şi nu imediat. Ceea ce ar trebui să ne ducă cu gândul la întrebarea asupra căreia ce a desemnat acest rezultat?

Deci, dacă scăderea nu a fost cauzată de algoritmul Feed, ce a cauzat-o? Mai puține videoclipuri virale, spune Zuckerberg, adăugând că toate acestea fac parte din misiunea Facebook de a se asigura că oamenii petrec un timp de calitate în rețea, nu doar derulare pasivă.

Facebook afirmă că îmbunătățirile produselor sale au drept scop reducerea timpului pe care oamenii îl cheltuiesc în rețea. Speranța este că, făcând acest lucru, Facebook va îmbunătăți calitatea timpului pe care acești utilizatori îl petrec.

Această scădere a timpului petrecut probabil va continua. Când Facebook și-a dezvăluit modificările de la News Feed la începutul acestei luni, Zuckerberg a spus că schimbările ar însemna probabil “timpul petrecut de oameni pe Facebook și unele măsuri de angajament vor scădea”.

Preocuparea, desigur, este că afacerea Facebook va suferi ca rezultat. Practic toate veniturile Facebook provin din publicitate, iar cu cât mai mult timp petrec oamenii pe site, cu atât mai multe anunțuri vor vedea. (Paradoxul acestei situații: mai puține anunțuri înseamnă o cerere mai mare și este posibil ca prețurile anunțurilor să fie mai mari, ceea ce ar putea compensa. Nu știm încă.)

În oricare dintre cazuri, Zuckerberg spune că nu este îngrijorat.

“Ca să fiu clar: faptul că ajutăm oamenii să se conecteze este mai important decât maximizarea timpului petrecut pe Facebook”, a spus el, adăugând mai târziu că mai multe “interacțiuni semnificative” sunt cheia. “Credem că schimbarea va fi pozitivă. Credem că va ajuta comunitatea să devină mai puternică pe termen lung și credem că va fi bună pentru afaceri pe termen lung.”

Etichete
Afișați mai multe

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close