Xiaomi intenționează să pătrundă pe piața americană

Xiaomi, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume, intenționează să intre pe piața din SUA până anul viitor. Producătorul de gadgeturi chinezești s-a extins recent în Europa de Vest, iar piața smartphone-urilor din SUA este următoarea pe radar. Wall Street Journal raportează că Xiaomi ar putea aduce smartphone-urile sale în SUA încă de la sfârșitul acestui an. „Întotdeauna am gândit să intrăm pe piața SUA „, declară președintele Xiaomi Lei Jun.” Planificăm să începem să intrăm pe piață până la sfârșitul anului 2018 sau până la începutul anului 2019.”

Xiaomi vinde deja un număr de produse în SUA, inclusiv setul său de televiziune Android TV, Mi TV, la locațiile Walmart din întreaga țară. De asemenea, Xiaomi a început să vândă două modele de căști, un pachet de baterii, o cameră de 360 ​​de grade și un kit de codare robot pe Amazon în noiembrie, după lansarea unor articole în magazinul său online Mi pentru SUA.

Xiaomi ar trebui s-o ia pe urmele ZTE pentru succes

Succesul lui Xiaomi în SUA va depinde în cele din urmă de operatorii de telefonie. ZTE, un alt producător chinezesc de smartphone-uri, a colaborat cu operatorii americani și are o cotă sănătoasă de piață ca rezultat. Xiaomi va trebui, de asemenea, să navigheze potențialele preocupări ale oficialilor americani din domeniul serviciilor de informații. Șefii FBI, CIA și NSA au avertizat recent că cetățenii americani nu ar trebui să folosească produse și servicii realizate de gigantii chinezi de tehnologie Huawei și ZTE. Huawei a fost interzis să liciteze pentru contracte guvernamentale americane în 2014, și s-a luptat pentru a avea un impact în piața smartphone-urilor din SUA.

Huawei intenționase să lanseze noul său model Mate 10 Pro în SUA prin intermediul AT&T, dar operatorul de telefonie a anulat tranzacția chiar înainte de anunțarea sa planificată. Rapoartele sugerează că presiunea politică a contribuit la reducerea afacerii, iar CEO-ul Huawei, Richard Yu, a plecat în afara sediului în timpul prezentării CES, pentru a critica operatorii americani. Xiaomi va dori să evite un scenariu similar, care ar putea fi motivul pentru care compania tehnologică chinezească a abordat lent piața americană.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.