Noutati

YouTube ar urma sa lanseze in acest an noi tipuri de anunturi

Google testează un nou mod de a afișa anunțuri pe YouTube. Până acum, YouTube a prezentat anunțuri în mijlocul videoclipurilor, o experiență care ar putea distrage atenția majorității utilizatorilor, în special în cazul videoclipurilor mai lungi.

Cu toate acestea, Google a început să testeze noi anunturi, o nouă funcție în care YouTube va reda două anunțuri care se pot închide în timpul videoclipurilor. Aceasta, spune compania, va duce „până la 40% mai puține întreruperi de anunțuri în sesiune”. Caracteristica va fi lansată pe desktop în acest an, urmată de telefoane mobile și TV.

Într-un post de pe blog, Google afirmă că schimbarea vizionării videoclipului se schimbă. Pe baza unei cercetări privind experiența utilizatorilor, Google afirmă că, în afară de factori precum durata anunțurilor, spectatorii sunt „destul de sensibili la frecvența întreruperilor anunțurilor, în special în timpul sesiunilor de vizionare mai lungi”.

De asemenea, a susținut că mai puține întreruperi sunt corelate cu valori mai bune ale utilizatorilor, „inclusiv abandonarea mai puțina a conținutului și creșterea ratelor de vizualizare a anunțurilor”.

În consecință, Google va începe să testeze anteturile de anunțuri, ceea ce înseamnă că YouTube va afișa acum două anunțuri. De asemenea, utilizatorii vor avea opțiunea de a sări peste anunțuri în cazul în care nu sunt interesați de acestea.

Etichete

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button
Close